6.26.2013



Una alumna de 3er. Ha volgut compartir la seva experiència amb tots nosaltres!!!!!


La neva experiència a l’atletisme
Al desembre vaig començar a anar al club d’atletisme. Allà aprenem a practicar les diferents disciplines: salt de llargada, llançaments, salt d’altura, carreres de fons, carreres de velocitat, etc. Un dia el nostre entrenador ens va explicar com era la marxaatlètica, jo vaig estar molt interessada, ens va ensenyar com es feia i vam rebre la visita d’un marxista Olímpic, Valentí Massana. Una vegada a la setmana tots els que volíemanàvem perfeccionant la nostra tècnica. Finalment, un dia vam tenir una competició al Prat, vaig aconseguir fer un bon temps i guanyar la carrera. Amb aquests resultats vaig ser seleccionada per la fase prèvia, millorant el meu temps em vaig classificar per la final de Catalunya. Va ser molt emocionant, no vaig guanyar cap medalla però vaig superar la meva marca.
El Club d’atletisme del Gavà va fer un molt bon paper a la final de Catalunya d’aquest any, vam obtenir 12 medalles. Tres d’elles (una d’or i 2 de plata) les van guanyar alumnes de la nostra escola. Totes són fruit de molt d’esforç,  dedicació, constància per millorar la marca.
Segons la meva experiència quan  li poses interès alguna cosa, com ha estat la marxa en el meu cas,  ets capaç d’arribar molt més lluny del que mai puguis imaginar.
Moira McGrath Benito
3r Primària